Op 22 september 2018 toch dertiende editie van festival voor roodharigen.
De Redhead Days gaan in 2018 toch door. Het festival voor roodharigen kan alsnog op zaterdag 22 en zondag 23 september plaatsvinden, nu de organisatie in risico- en verzekeringsadviseur Aon een nieuwe hoofdsponsor heeft weten te vinden. Tot voor kort ging de organisatie ervan uit in 2018 geen dertiende editie van de Redhead Days te organiseren, onder andere omdat de financiële middelen hiervoor ontbraken.
Bart Rouwenhorst, directeur Redhead Days: “Lange tijd gingen we ervan uit een jaartje over te slaan en pas in 2019 de eerstvolgende editie van het evenement te organiseren. We kijken ernaar uit om toch ook in 2018 opnieuw vele duizenden roodharigen uit meer dan tachtig landen in Breda te verwelkomen. Momenteel werken we hard aan de vormgeving van het exacte programma. Op korte termijn geven we hier meer duidelijkheid over.”
Verbondenheid
Arjen Vissers, Managing Director Marketing & Communications bij Aon: “De Redhead Days zijn al vele jaren een begrip in Breda en tot ver daarbuiten. We voelen ons zeer verbonden met deze regio omdat we hier veel zakelijke en particuliere klanten hebben. Door de overname van Unirobe Meeùs Groep is het aantal klanten gegroeid en de verbondenheid met de regio alleen maar sterker geworden. Daarom doet Aon graag iets terug voor de regio. Redhead Days past bij Aon: allebei sterk internationaal georiënteerd maar óók lokaal aanwezig. Het evenement dreigde dit jaar niet door te gaan. Maar we zijn blij dat we ons steentje kunnen bijdragen waardoor één van de leukste evenementen van de regio in 2018 een feit is.”
Over Redhead Days
Oprichter Bart Rouwenhorst organiseerde in 2005 in het Brabantse Asten voor het eerst de Redhead Days. Zijn doel was om roodharigen (en hun vrienden) vanuit de hele wereld bijeen te brengen en hen trots te laten zijn op zichzelf. Sinds het festival twee jaar later verhuisde naar de binnenstad van Breda groeide het uit tot een massale bijeenkomst voor roodharigen. Tijdens de Redhead Days zijn er tal van activiteiten zoals lezingen, exposities, modeshows en speeddates. Ook is er muziek en activiteiten voor de jeugd. Het hoogtepunt van het evenement is de realisatie van de groepsfoto met alle roodharigen op de zondag. De Redhead Days zijn gratis en toegankelijk voor iedereen (dus ook voor mensen zonder rood haar).
Over Aon
Aon plc (NYSE:AON) is een toonaangevende wereldwijde dienstverlener op het gebied van risk, retirement en health. Aon analyseert de personele risico’s en bedrijfsrisico’s, geeft passend risicoadvies, zorgt voor de (financiële) oplossing en staat klanten bij als een incident de bedrijfscontinuïteit bedreigt. Zo helpen wij klanten succesvol te ondernemen. Aon heeft in Nederland 15 locaties met 2.600 medewerkers en wereldwijd meer dan 50.000 medewerkers in ruim 120 landen. Ga voor meer informatie naar www.aon.nl.